søndag 2. oktober 2011

Hjemme hos meg

Prøver å lage min egen stil her hjemme - er tildels fornøyd. Men kunne ha fått mer ut av soverommene, badet og kjøkkenet - og ikke minst gangen! her er en liten smakebit!!

Skulpturhodet der har jeg laga selv, jepp er en anelse stolt av det.

Bildelista fikk en blondekant i dag


Takkekortet fra Anita og Morgan var så kult at det også måtte med i bloggen.


Disse kjøpte jeg på Black and White på Trondheim torg, planen er å få de i ramme etterhvert.


Denne bønnen fant jeg da jeg var på skoletur til Israel i 98. Malte bildet selv noen år etterpå.





Kjøkkenet er lite, men trenger noe mer pynt. Liker oppvaskkosten på benken der da.

Hjem kjære hjem, denne er siste innvestering fra Kremerhuset.

Skapdørene har fått wallsticers

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar