søndag 2. oktober 2011

Tatovering



Har så utrolig lyst på en tatovering!! Men siden jeg er så ubesluttsom klarer jeg ikke å bestemme meg for en. Synes det er viktig at man er sikker i sin sak, før man gjør noe så drastisk. Hadde i 14isårene lyst på en i korsryggen - men er sjeleglad jeg ikke tok en der. Nå vil jeg ha en i nakken, eller på leggen.
Den må være relativ snill, men også tøff - ikke noe dødningerhodet her i gården. Kanskje stjernetegn, men kan du tenke deg noe så kjedelig som fiskene?

Kjøpte noen tato blad i sommer, det var noen kule der. Men har ikke funnet den perfekte ennå.

Mamma og pappa kommer vel ikke til å like det, men sånn er det å være voksen :) Tror jeg iallefall....



Denne er knallkul, men jeg ville ha hatt den et annet sted.

Lurer på om mamma hadde likt denne, det gjør ikke jeg altså:



Disse var kule, men jeg aner jo ikke hva som står på den ene - og lurer på om det er teit med tekst? men så langt er den med skrift nedover nakken min favoritt
 

Denne er safe da:



Her er noen av stjernetegnet mitt:
  

Vel, om jeg skal oppsummere så har jeg ikke blitt noe klokere. Så langt er det den med skrifta nedover nakken som er favoritten, men må jo vite hva som står der :)


2 kommentarer:

  1. Tips: Mamma ville ikke like den Mother tatooen... Og ikke tatoverdeg før du har giftet deg. Tenk på brudekjolen... kjedelig å MÅTTE velge en høyhalset kjole.... Gir litt lite valgmuligheter...

    SvarSlett
  2. Kjenner ei som har mannen sin signatur i nakken - nedover. Kult! Sjøl har j ei rose bak på skulder - kjedelig! Ikke lett! Men ordtak liker jeg. Skulle jeg hatt en ny nå - så ville jeg hatt 'man trenger ikke å vinne alle slagene för å vinne krigen! :D

    SvarSlett