fredag 9. oktober 2015

julegaver til glede og besvær

jaja, da er vi i gang med julegave innkjøp, like stress i år som alle andre år - så derfor har vi bestemt oss for å starte opp ekstra tidlig i år. Når man får spørsmålet om hva man ønsker seg så er ikke det så lett heller - så da får jeg samle opp litt her tenkte jeg. I år er det vel vesla som får gaver ikke jeg lenger - men ennå kan vel jeg være med å bestemme hva hun ønsker seg :D

Vesla sin ønskeliste:

  

Vinterjakke i størrelse 80



Hjemmestrikk uansett hva det er eller i hvilken størrelse, jeg blir nok ikke lei av det. Men hun er lang for alderen så da må det være litt stor størrelse, er ikke lenge før hun har vokst ut av 74 størrelsen.

spesielt liker jeg Klompelompe - tante Gerd strikker Ludvik genseren til henne nå. Men annet jeg ønsker meg kan være for eksempel:
 Lilly Høstponcho - str 2-3 år
 jakke, ponsjo, pannebånd og hals, buksedress osv

Leker som aktiviserer mer, type aktivitetsbord for eksempel, dukkevogn/gå vogn


Ullklær i 80 får jeg visst ikke nok av, ønsker meg mest Nøstebarn klær men jeg vet at det er dyrt (ikke Nøstebarnluer i 74/80 de har jeg mange av)

 Ullkjole med lommerRibbukse, ullBabyvotter, ullfleece
Langermet ull/silke-bodyellers ønsker jeg meg klær fra wooland
  vil helst ha det med englevinger på da, men i lillafargen eller dyp rosa

Min ønskeliste:


Penger i oppussingskassa :)

Hjelp til å ordne fint i hagen - ehh, kanskje gavekort da, siden det er feil årstid :)

Belte fra Nu Staff i Trondheim, svart med pynt på, grå går også - er alltid utsolgt i min størrelse når jeg er der.



Skulle til å si at jeg ønsker meg gavekort derifra, men det er ikke så lett når det er i Trondheim.
Jeg ønsker meg penger til en skikkelig shoppingrunde til meg selv når jeg er ferdig med amminga, hadde vært gøy å fått friska seg opp litt igjen etter å gått med stygge gravid og ammeklær i nesten 2 år

Jeg ønsker meg skåler ol fra greengate - slik at jeg kan bytte ut en del som jeg har. Er en del igjen fra studietiden og har mye fra ethvert prestegjeld. Trenger ikke være slik som de under.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar