onsdag 7. oktober 2015

Rogalands største barselstreff

Fant noen bilder fra Stavanger Aftenblad jeg ønsker å ta vare på. Var på Rogalands største barselstreff med Kathrine, Alice, Emma, Lykke og Sanna Louise - Vi klarte selvfølgelig å bli med på noen bilder derifra. Jeg fikk ikke så mye ut av innleggene da det var mye bråk i rommet, men goodiebagen vi fikk etterpå var helt super og verd pengene. Fikk ei lue fra Nøstebarn blant annet og via en feil fikk vi 2 rabattkuponger på - 50 kr, såpe og babylue på Nøstebarn. Så nå har jeg 3 luer som er helt supre, den ene fikk jeg i barselsgave til Vesla. Så nå gjelder det å bruke den siste kupongen og få den siste luen :D den blir sikkert i neste størrelse det får jo bare mangle hvor mange luer jeg trenger - selv om vesla har fått ørebetennelse.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar